اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان

24

مارس
2019

آشنایی با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان

ارسال شده توسط: aryafan/ 414 0

انگلستان یکی از مهمترین و پر مسافرترین کشور های جهان است و سالانه میلیون ها نفر از اکثر نقاط جهان به این کشور سفر می کنند. اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان، برنامه هایی هستند که می توان با نصب آن ها در گوشی های تلفن همراه و تبلت ها از دسترسی آسان به وسایل نقلیه برای سفر به نقاط مختلف کشور از جمله جاذبه های گردشگری، اطمینان حاصل کرده و همچنین از کیفیت ترانسفر فرودگاهی آسوده خاطر بود. مسافران می توانند با شناخت پیدا کردن از اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان و نصب آن ها، دغدغه های مربوط به جا به جایی را به اندازه قابل توجهی کاهش دهند.

حمل و نقل در انگلستان

یکی از مهمترین مشکلاتی که ممکن است گردشگران و مسافران در سفر به انگلستان با آن مواجه شوند، مشکلات مربوط به حمل و نقل است. پیدا کردن سرویس حمل و نقل مناسب از نظر زمان، کیفیت و هزینه اهمیت بسیار بالایی دارد. خوشبختانه در انگلستان برای راحتی مردم به خصوص مسافران و گردشگرانی که از کشور های دیگر وارد انگلستان شده اند، اپلیکیشن های بسیار مفیدی عرضه شده اند. این اپلیکیشن ها در مسیر یابی و همچنین دسترسی آسان به وسایل نقلیه کمک بسزایی به افراد می کنند. در صورتی که شما نیز قصد سفر به این کشور را دارید، آشنایی با برخی از مهمترین اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان بسیار مفید خواهد بود.

اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستاناپلیکیشن های حمل و نقل برای قطار و مترو

برای مسافرانی که برای جابه جایی در انگلستان قطار را ترجیح می دهند، اپلیکیشن های متنوعی ارائه شده است. از مهم ترین اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان برای قطار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         Live Train Times UK: این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای ساکنان و مسافران شهر لندن طراحی شده است. از طریق این اپلیکیشن افراد می توانند به طور دقیق از زمان حرکت قطار ها اطلاع حاصل کرده و مناسب ترین قطار را برای جا به جایی انتخاب کنند. علاوه بر زمان حرکت قطار، زمان رسیدن آنها به ایستگاه ها، مدت زمان توقف قطار و زمان حرکت مجدد آنها از ایستگاه، در این برنامه مشخص می شود. جدا از این امکانات، این برنامه اطلاعات مفید دیگری همچون تعداد قطار ها و میزان شلوغی هر کدام از آنها نیز خواهد داشت. البته لازم است بدانید این اپلیکیشن تنها برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده و برای نصب آن نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت.

·         Trainline UK: این برنامه یکی از مهمترین اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان است که محبوبیت بالایی در میان مردم دارد. نزدیک به ۱۰ میلیون نفر این برنامه را در تلفن های همراه خود نصب کرده اند و به وسیله آن از برنامه ی زمانی حرکت قطار ها به صورت دقیق اطلاع پیدا می کنند. امکان خرید بلیط قطار نیز در این اپلیکیشن وجود دارد.

·         TrainTrick: از دیگر اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان می توان به این برنامه کاربردی اشاره کرد که برای تمامی نسخه های سیستم عامل در موبایل ها وجود دارد. یکی از مهمترین کاربرد های این اپلیکیشن امکان شکایت از تاخیر قطار ها و اعلام مشکلات آنها است.

·         تویوب مپ لندن آندرگراند: این برنامه برای نمایش خطوط مترو زیر زمینی و ایستگاه های آن و همچنین زمان دقیق رسیدن مترو به ایستگاه استفاده می شود.

اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستاناپلیکشن های حمل و نقل برای اتوبوس در انگلستان

UK Bus Checker: این اپلیکیشن توسط شرکت توسعه دهنده اتوبوس های لندن طراحی شده و برای تمامی نقاط کشور انگلستان استفاده می شود. بیش از ۳۰۰۰۰۰ اتوبوس در انگلستان توسط این برنامه نمایش داده شده و اطلاعات مربوط به زمان حرکت اتوبوس ها از ایستگاه های مختلف و نزدیک ترین اتوبوس ها به موقعیت مکانی شما در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستاناپلیکیشن های حمل و نقل به وسیله تاکسی در انگلستان

اگر دوست دارید از طریق تاکسی جا به جا شوید بهتر است با اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان برای تاکسی ها آشنا شوید.

·         Uber: این برنامه نه تنها در کشور انگلستان بلکه در اکثر نقاط دنیا شناخته شده و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های مربوط به درخواست تاکسی آنلاین به شمار می رود. در انگلستان، برنامه اوبر برای ۱۶ شهر ارائه شده است و شما به راحتی می توانید با نصب آن تاکسی آنلاین سفارش دهید.

·         هایلو و گت: این دو برنامه مربوط به تاکسی های قدیمی بوده و برای افرادی که به دنبال این نوع سرویس ها هستند مناسب است. میزان محبوبیت این دو نرم افزار در مقایسه با برنامه هایی همچون ابر پایین تر می باشد.

دیگر اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان

برخی از اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان خدمات متنوع تری ارائه داده و مختص وسیله ی نقلیه به خصوصی نیستند و از مهمترین آنها می توان به گوپیلی (برای پیدا کردن ارزانترین و مناسب ترین بلیط برای قطار، هواپیما و دیگر وسایل نقلیه)، چنجرز (برای اهدافی همچون کمک ب محیط زیست و بررسی آلودگی تولید شده توسط هر کدام از روش های حمل و نقل) و برنامه دوچرخه های استاندارد (برای اطلاع از نزدیکترین ایستگاه دوچرخه های بوریس و استفاده از آنها) اشاره کرد.

اپلیکیشن های حمل و نقل در انگلستان

اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید