10

آوریل
2019

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر لندن

ارسال شده توسط: aryafan/ 1080 0

شهر لندن یکی از زیباترین شهرهای دنیا می باشد که سالانه مسافران بسیار زیادی از آن بازدید می کنند، این شهر یکی از توریستی ترین شهر های قاره اروپا به حساب می آید، اگر قصد آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر لندن را دارید به شما توصیه می کنیم حتما از مطلب را به خوبی مطالعه کنید، از آن جایی که امروزه بسیاری از ایرانیان این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره جاذبه های گردشگری شهر لندن صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی درباره این شهر به شما ارائه دهیم تا بتوانید با آشنایی بیشتر با این جاذبه های گردشگری بتوانید سفر خوب و راحتی را به شهر لندن داشته باشید و در طول سفر خود بتوانید از بیشتر جاذبه های گردشگری شهر لندن دیدن کنید.

بازدید از برج Shard یا چشم لندن

بدون شک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر لندن چشم لندن می باشد، چشم لندن در واقع یک ساختمان بسیار بلند در شهر لندن است که از منظره فوق العاده ای برخوردار می باشد، این ساختمان مرتفع ۳۵۰ متر بالاتر از سطح شهر لندن می باشد و به همین دلیل شما با صعود به آن می توانید کل شهر لندن را تحت نظر داشته باشید. این ساختمان بلند که ساختمان shard نامیده می شود به عنوان بلندترین ساختمان در‌ منطقه اروپای غربی شناخته می شود. اگر قصد دارید در هنگام بازدید از این ساختمان بلند یک نمای ۳۶۰ درجه از شهر لندن را مشاهده کنید به شما توصیه می کنیم حتما از طبقه های ۶۸، ۶۹ و ۷۲ دیدن کنید. اگر کمی شانس داشته باشید و در روزی که از این ساختمان دیدن میکنید آب و هوای شهر لندن آفتابی باشد می توانید حتی تا فاصله ۶۵ کیلومتری شهر لندن را نیز مشاهده ‌کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندنگنبد زیبای ۰۲

اگر در سفر به شهر لندن قصد دارید از یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری این شهر دیدن کنید به شما توصیه می کنیم به هیچ وجه بازدید از بام ۰۲ را از دست ندهید، این بام بسیار زیبا در سال ۲۰۰۰ میلادی ساخته شده است و هدف از ساخت آن نیز ایجاد یک محل مناسب برای برگزاری جشن های هزار ساله بوده است. این گنبد یکی از جدیدترین جاذبه های گردشگری شهر لندن به شمار می آید که امروزه گردشگران بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. یکی از مهمترین ویژگی های این مکان این است که شما می توانید برای بالا رفتن از گنبد و لذت بردن از مناظر فوق العاده زیبای اطراف آن با کمک وسایل کوهنوردی از ‌گنبد بالا بروید. گنبد ۰۲ یکی از جاذبه های گردشگری شهر لندن است که در بخش جنوب شرقی این شهر واقع شده است و شما با بالا رفتن از آن می توانید از بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر لندن که در این منطقه قرار گرفته اند با یک نمای ۳۶۰ درجه دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندنپارک فوق العاده زیبای هاید پارک

بدون شک می توان یکی از معروف ترین پارک های شهر لندن را هاید پارک دانست که امروزه تبدیل به یکی از برترین جاذبه های گردشگری شهر لندن شده  است، این پارک علاوه بر این که دارای طبیعتی فوق العاده زیبا می باشد که همه روزه افراد بسیار زیادی در آن به پیاده روی مشغول می شوند تاریخچه طولانی را نیز دارا می باشد، در طول تاریخ اعتراضات بسیار زیادی علی الخصوص در زمینه طرفداری از حقوق زنان در شهر لندن در این پارک صورت گرفته است، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری شهر لندن که در این پارک واقع شده است دریاچه سرپنتاین می باشد که این پارک را به دو قسمت جدا از هم تقسیم بندی کرده است. اگر علاقه مند به قایق سواری هستید در این دریاچه می توانید با کرایه کردن قایق های پدالی به قایق سواری در دریاچه بپردازید و لحظات خوشی را در شهر لندن سپری کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندنکاخ باکینگهام

بدون شک یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر لندن کاخ باکینگهام در این شهر می باشد که ۵ کاخ مهم و برتر دنیا به شمار می آید، این کاخ در واقع محل اقامت ملکه لندن می باشد که دارای ۷۷۵ اتاق مختلف است، امروزه در دنیا کمتر کاخ این چنینی را پیدا می کنید که هنوز هم مورد استفاده قرار گرفته باشد و فقط جنبه گردشگری نداشته باشد، اگر در فصل تابستان به شهر لندن سفر کنید می توانید از ۱۹ اتاق مختلف این کاخ دیدن کنید که جزو مجلل ترین اتاق های این کاخ به شمار می آیند. در این اتاق ها آثار تاریخی و هنری بسیار زیادی نگهداری می شوند که برای علاقه مندان به تاریخ و هنر و همینطور فرهنگ کشور انگلیس می توانند بسیار جالب باشند. از جمله آثار نقاشی و هنری که در این کاخ نگهداری می شوند می توان به آثار هنری هنرمندانی همچون رامبراند، روبنس و وان دایک اشاره کرد. هر ساله یک نمایشگاه نیز در کاخ باکینگهام برگزار می شود که با شرکت در آن می توانید هدایایی که از طرف اشخاص مهم به ملکه لندن اهدا شده است را مشاهده کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندنآشنایی با قطب سیاسی شهر لندن

بدون شک قطب اصلی سیاسی شهر لندن را میتوان وست مینستر دانست، در این کاخ مراکز سیاسی متعددی قرار گرفته است که مهمترین آن ساختمان پارلمان لندن می باشد، یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر لندن که در این کاخ قرار گرفته است و شما به راحتی می توانید از آن دیدن کنید برج ساعت بیگ بن می باشد که در ضلع شمالی این منطقه قرار گرفته است. البته اگر امروزه به این منطقه سفر کنید نمی توانید حرکت ساعت برج بیگ بن را مشاهده کنید چرا که این ساعت برای مدت ۴ سال برای تعمیر خاموش شده است و در سال ۲۰۲۰ دوباره روشن خواهد شد. در میدان معروف این منطقه که با نام میدان پارلمان شناخته می شود شما می توانید مجسمه های افراد معرف بسیار زیادی را مشاهده کنید که هر یک از آنها تاثیر بسیار زیادی بر روی سیاست کشور انگلیس داشته اند و به نوعی جزو مهم ترین افراد این شهر به شمار می آیند.

جاذبه های گردشگری شهر لندن

کلبه های یخی رودخانه تیمز

اگر به شهر لندن سفر کرده اید به شما توصیه می کنیم حتما از برج لندن در کلبه های یخی این شهر دیدن کنید، این کلبه ها در واقع از یخ ساخته نشده اند و توسط قالب هایی پلاستیکی ساخته شده اند ولی در ساخت آن ها از هنرمندان بسیار معروف و حرفه ای استفاده شده است که باعث شده است این کلبه ها کاملا واقعی به نظر برسند، این کلبه ها در فضای خارجی رستوران کویا کلاب واقع شده اند که در صورتی که در هنگام شب به این منطقه بروید می توانید صحنه های بسیار زیبا و هنری را مشاهده کنید. این منطقه محلی بسیار مناسب برای گرفتن عکس های هنری و یادگاری می باشد، نکته ای که برای بازدید از کلبه های یخی رودخانه تیمز باید به آن توجه داشته باشید این است که افراد زیادی متقاضی بازدید از این کلبه ها هستند، بنابراین قبل از مراجعه به آن باید اقدام به رزرو وقت کنید، تا بتوانید جزو آن هشت نفری باشید که می توانید در هر بار از هر یک از این ایگلوها یا کلبه های یخی دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندنمنطقه تفریحی سوهو

اگر در سفر به شهر لندن قصد دارید از یکی از تفریحی ترین جاذبه های گردشگری شهر لندن دیدن کنید به شما توصیه می کنیم بازدید از منطقه تفریحی سوهو را به هیچ وجه از دست ندهید، این منطقه یکی از تفریحی ترین مناطق شهر لندن است که بیشتر به دلیل فعالیت های شبانه در این شهر مشهور است، تمامی رستوران ها و کافه هایی که در این منطقه قرار دارند معمولا از سر شب فعالیت اصلی خود را آغاز می کنند و جشن ها و مراسم های ویژه ای را بعد از نیمه شب می توانید در این منطقه شاهد باشید، سالن های موسیقی این منطقه از ساعت ۱۰ شب به بعد فعالیت خود را آغاز می کنند و شما میتوانید از نمایش گروه های مختلف موسیقی که در این منطقه به هنرنمایی مشغول هستند نهایت لذت را ببرید. اگر قصد نوشیدن یک لیوان قهوه مخصوص را دارید به شما توصیه می کنیم حتما به خیابان اولد کومپوتون سری بزنید و از شیرینی پزی های مختلفی که در این منطقه قرار دارند نیز شیرینی های مخصوص و محلی تهیه کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندن

بازدید از چرخ و فلک کوکاکولا را فراموش نکنید

اگر به همراه خانواده خود به شهر لندن سفر کرده اید و به دنبال محلی برای گذراندن وقت با هیجان بسیار زیادی می گردید به شما توصیه می کنیم حتما از چرخ و فلک کوکاکولا دیدن کنید، این چرخ و فلک جزو محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر لندن در میان توریست ها به شمار می آید که داری ارتفاع بسیار زیادی است و سوار شدن به آن هیجان بسیار زیادی را برای شما در پی خواهد داشت، چرخ و فلک کوکاکولا دارای وزنی ۱۰ تنی می باشد که یکی از سنگین ترین چرخ و فلک های دنیا به شمار می آید، این چرخ و فلک دارای کابین های متعددی می باشد که هر کابین آن دارای ظرفیتی ۲۵ نفره است، مدت زمانی که طول می کشد تا شما یک دور با این چرخ و فلک بزنید نیم ساعت است که در این مدت شما میتوانید از مناظر اطراف شهر لندن که بسیار زیبا هستند دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندنتورهای شبانه با اتوبوس های روباز

بسیاری از توریست هایی که به شهر لندن سفر کرده اند اذعان دارند که بازدید از هیچ یک از جاذبه های گردشگری شهر لندن به اندازه رفتن به تور شبانه در شهر لندن به وسیله اتوبوس های روباز لذت بخش نیست، در واقع شما در این تور می توانید از بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر لندن نیز دیدن کنید، همانطور که می دانید شب های شهر لندن بسیار زیبا هستند و ساختمان های نورانی این شهر جلوه فوق العاده زیبایی را به این شهر می بخشند، شما با رفتن به تور شبانه شهر لندن با اتوبوس های روباز می توانید نمای جدیدی از شهر لندن را مشاهده کنید که میتواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، شما در این تور می توانید از بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر لندن از جمله چرخ و فلک چشم لندن، کلیسای سن پال، میدان ترافالگر، کاخ باکینگهام، بیگ بن و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر این شهر دیدن کنید و لحظات خوشی را در شهر لندن سپری کنید.

جاذبه های گردشگری شهر لندن

سیاه چال لندن یکی از هیجان انگیزترین جاذبه های گردشگری شهر لندن

اگر قصد دارید در شهر لندن از یک محیط هیجانی دیدن کنید به شما توصیه می کنیم از سیاه چال لندن نیز دیدن کنید، این سیاه چال بدون شک یکی از ترسناک ترین جاذبه های گردشگری شهر لندن محسوب می شود. شما در این سیاه چال می توانید از بخش های مختلفی دیدن کنید که هر یک از آنها جلوه های ویژه خاصی دارند، شما با ورود به این سیاه چال با بخش های تاریکی از تاریخ شهر لندن آشنا خواهید شد که علاوه بر ترسناک بودن و هیجان بسیار زیاد ممکن است برای بسیاری از افراد دردناک باشد. اگر علاقه مند به تاریخ هستید و دوست دارید در شهر لندن هیجان زده شوید به شما توصیه می کنیم در سفر به این شهر به هیچ وجه بازدید از سیاه چال لندن را فراموش نکنید، در این سیاهچال هر یک از قاضی ها، شکنجه گرها و جلادان روایت خاصی را برای شما بیان خواهند کرد.

جاذبه های گردشگری شهر لندن

بازدید  از بنیاد فیلم بریتانیا مخصوص علاقه مندان به هنر

اگر به هنر علاقه مند می باشید به شما توصیه می کنیم حتما از بنیاد فیلم بریتانیا که جزو معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر لندن است دیدن کنید، این مکان یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر لندن محسوب می شود که محلی مناسب برای بازدید علاقه مندان به سینما و فیلم می باشد، این بنیاد در یکی از شلوغ ترین مکان های شهر لندن واقع شده است و شما می توانید در اطراف آن جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دیگری را نیز مشاهده کنید. در این بنیاد فیلم همه روزه فیلم های مختلفی پخش می شود که هر یک از آنها می تواند برای علاقه مندان به سینما و فیلم فوق العاده باشند. علاوه بر مشاهده فیلم شما می توانید با مراجعه به کتابخانه و فروشگاه مخصوص بازدیدکنندگان نهایت لذت را از حضور در بنیاد فیلم بریتانیا ببرید.

جاذبه های گردشگری شهر لندن

خیابان بیکر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری محبوب شهر لندن

بدون شک اگر کمی به شهر لندن علاقه مند باشید تا به حال نام خیابان بیکر را شنیده اید، این خیابان را می توان معروف ترین خیابان شهر لندن و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر لندن دانست، در خیابان بیکر شهر لندن بسیاری از جاذبه های گردشگری فرهنگی و هنری شهر لندن واقع شده است که شما میتوانید تمامی آنها را مشاهده کنید. شاید فکر کنید که نام خیابان بیکر برای شما بسیار آشنا است ولی نمی دانید که این نام را دقیقا کی و کجا شنیده اید؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که خیابان بیکر دقیقا همان خیابانی است که سازنده فیلم مشهور شرلوک هولمز در آن زندگی کرده است و نام این خیابان را چندین بار در این فیلم نیز شنیده اید، امروزه با بازدید از خیابان بیکر در شهر لندن شما می توانید از موزه معروف شرلوک هولمز در این خیابان نیز دیدن کنید و نهایت لذت را از حضور در یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر لندن ببرید.

جاذبه های گردشگری شهر لندن
اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید