10

آوریل
2019

معرفی برترین جاذبه های گردشگری تورنتو

ارسال شده توسط: aryafan/ 1040 0

جاذبه های گردشگری تورنتو از مهمترین نکات قوت برای شهر تورنتو می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر به بهانه بازدید از جاذبه های گردشگری تورنتو به این شهر سفر می کنند. از مهمترین جاذبه های گردشگری تورنتو می توان به آکواریوم ریپلی، بازار ایتون سنتر و تالار شهر تورنتو اشاره کرد. شما می توانید قبل از سفر خود به شهر تورنتو در مورد جاذبه های گردشگری تورنتو اطلاعاتی را به دست آورده و با آگاهی بهتر به این شهر سفر کنید. همچنین می توانید با انتخاب تور تورنتو از تمام جاذبه های گردشگری تورنتو بازدید کرده و لحظات خوبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

جاذبه های گردشگری تورنتو

شهر تورنتو پایتخت کشور کانادا و از بزرگترین شهر های این کشور زیبا و سردسیر می باشد که با داشتن حدود ۳ میلیون نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور نیز به شمار می آید. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که از مهمترین جاذبه های گردشگری تورنتو می توان به برج سی ان، قلعه کازا  لوما، موزه سلطنتی آنتارتو، پارک های تورنتو، آکواریوم ریپلی، ایتون سنتر، باغ وحش تورنتو و موزه آقاخانی اشاره کرد. در ادامه سعی بر آن داریم تا در مورد هریک از جاذبه های گردشگری تورنتو توضیحاتی را ارائه دهیم.

جاذبه های گردشگری تورنتو

 برج سی ان تورنتو

برج سی ان از محبوب ترین جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد که وقتی صحبت از شهر تورنتو می شود جزء اولین جاذبه هایی است که به ذهن گردشگران خطور می کند. این برج با داشتن ۵۵۳ متر ارتفاع از بلندترین سازه ها در شهر تورنتو می باشد و به عنوان یکی از هفت عجایب دنیای مدرن نیز شناخته شده است همچنین توانسته است تا نام خود را در لیست برترین جاذبه های گردشگری تورنتو به ثبت برساند. ساعت بازدید از این جاذبه بی نظیر از ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب می باشد که قیمت بلیط ورودی برای بزرگسالان حدود ۳۳ دلار و برای کودکان هم ۲۳ دلار در نظر گرفته شده است. گردشگرانی که از این برج دیدن می کنند فقط تا ارتفاع ۴۴۷ متر را می توانند به کمک آسانسورهای پر سرعت رفته و از آن ارتفاع تمام شهر تورنتو را تماشا کنند.

جاذبه های گردشگری تورنتو

موزه سلطنتی آنتاریو

موزه های تورنتو از جمله برترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری تورنتو می باشند که در این بخش در مورد یکی از معروف ترین این موزه های این شهر را برای شما معرفی خواهیم کرد.

موزه سلطنتی آنتاریو یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد که با داشتن ویژگی های بسیار منحصر به فرد خود توانسته است نام خود در لیست برترین جاذبه های گردشگری تورنتو ثبت کند. این موزه با داشتن آثار بسیار ارزشمند خود شهرت بین المللی دارد و از مهمترین موزه های آمریکای شمالی به شمار می آید. موزه سلطنتی آنتارتو کلکسیونی از آثارها دوره های مختلف را در خود جای جای داده است که بی شک هر بیننده ای را به سوی خود جذب می کند. به طوری که شما می توانید آثار بسیار زیادی از کشورمان را نیز در این موزه مشاهده کنید که از جمله آنها می توان به سرباز هخامنشی و سفال های تاریخی شهر کرمان و کاشان اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری تورنتوکازا لوما

کازا لوما از دیگر بی نظیرترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد که در سال ۱۹۰۰ میلادی توسط سرهنری پلاتت که یکی از ثروتمندترین تاجر های این قرن بوده است، احداث شده است. این تاجر قسمت بزرگی از ثروت خود را برای ساخت و طراحی قلعه کازا لوما خرج کرد و توانست در کوتاه ترین زمان این قلعه زیبا و چشم نواز را احداث کند. قلعه کازا لوما شباهت بسیار زیادی را به قلعه هرست در ایالت کالیفرنیا دارد که دلیل این امر نیز بلند پرواز بودن هر دو معمار قلعه بوده است. قلعه کازا لوما از ۹۸ اتاق، کتابخانه ای با ده هزار جلد کتاب و راه های مخفی بسیار طولانی تشکیل شده است. محوطه بیرونی این قلعه نیز از زیبایی بسیار منحصر به فردی برخوردار است که زیبایی قلعه کازا لوما را دو چندان کرده است.

جاذبه های گردشگری تورنتوایتون سنتر تورنتو

خرید، یکی از مهمترین آیتم های است که برای گردشگران و گردشگری مهم بوده که تمام گردشگران و توریست ها به آن علاقه مند هستند و حجم بیشتری از زمان مسافرت خود را برای خرید سوغاتی اختصاص می دهند. اگر در شهر تورنتو نیز به دنبال یکی از باشکوه ترین مراکز خرید هستید، می توانیم نام ایتون سنتر تورنتو را برای شما معرفی کنیم. این بازار از مشهورترین جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد که در سال ۱۸۶۹ با ۲۳۷ فروشگاه احداث و تاسیس شد. د با داشتن مساحتی در حدود ۱۶۰۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور کانادا به شمار می آید. این مرکز تجاری از ۴ طبقه شیشه ای تشکیل شده است که در سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ نیز مورد بازسازی واقع شد و تغییرات داخلی بسیاری در این مرکز صورت گرفت. از مهمترین امکاناتی که در این مرکز خرید می توان به آنها اشاره کرد عبارت اند از:

–          پارکینگ

–          آسانسور

–          پله برقی

–          اینترنت رایگان

–          ۱۸ سالن سینما

–          فست و فود های معروف جهانی

–          کافی شاپ

–          مکان هایی برای استراحت گردشگران

آکواریوم ریپلی تورنتو

آکواریوم ریپلی تورنتو از جدیدترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری تورنتو به شمار می آید که با داشتن گونه های جانوری مختلف از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد. در نزدیکی برج سی ان واقع شده است و فرصت خوبی را برای گردشگران به وجود آورده است که همزمان از هر دو جاذبه بی نظیر شهر تورنتو دیدن کنند. در این آکواریوم از حیوانات دریایی بسیار زیبا و نادر نگهداری می شود که برخی از آنها را نیز در معرض دید و بازدید گردشگران قرار می دهند. در این مرکز تونل های زیر دریایی تعبیه شده است که گردشگران می توانند در طول این مسیرهای زیردریایی حرکت کرده و به مشاهده انواع بسیار زیبایی از حیوانات دریایی بپردازند. طبق آمار ارائه شده از این آکواریم، حدود ۱۶۰۰۰ حیوان آبزی در این آکواریوم زندگی می کنند که کل حجم آب موجود در آکواریوم ریپلی نیز حدود ۵٫۷ میلیون لیتر آب میلی باشد. شما می توانید با حضور در این آکواریوم دنیای واقعی اقیانوس را مشاهده و از نزدیک آن را لمس کنید.

جاذبه های گردشگری تورنتوباغ وحش تورنتو

باغ وحش تورنتو از دیگر جذاب ترین جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد که در حدود ۴۰ کیلومتری شمال شرقی شهر تورنتو واقع شده است و یکی از بزرگ ترین باغ وحش های کشور کانادا می باشد. این باغ وحش از چندین هزار گونه ی مختلفی از حیوانات تشکیل شده است و به عنوان مرکز اصلی نمایشگاهی پاندا نیز در کشور کانادا شناخته می شود. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باغ وحش تورنتو دارد این است که این باغ به قسمت های بسیار مختلفی تقسیم بندی شده است و در هر بخش آن حیوانات خاصی از کشورهای جهان به نمایش گذاشته شده است و این موضوع برای تمام گردشگرانی که از این باغ دیدن می کنند بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد چرا که می توانند با حیوانات مختص کشورهای مختلف آشنا شده و اطلاعات خوبی را به دست بیاورند. همچنین این باغ به عنوان یکی از مراکز تحقیقاتی دانشگاهی نیز معروف می باشد و سالانه صدها تحقیقات زیست شناسی در این مرکز انجام می گیرد.

جاذبه های گردشگری تورنتوتالار شهر تورنتو

از دیگر معروفترین و بهترین جاذبه های گردشگری تورنتو می توان به تالار شهر تورنتو اشاره کرد. این تالار توسط یکی از مشهورترین معماران فنلاندی به نام ویلژو ریول در سال ۱۹۶۵ ساخته شده است. از مهم ترین آثاری که در این تالار هر گردشگری را مجذوب خود می کند می توان به آرچر اشاره کرد که این آثار از زیباترین شاهکاری های نرمندان شهر تورنتو می باشد. این تالار شهر از دو ساختمان منحنی شکل و مرتفع تشکیل شده است که یکی از آن ها ۲۰ طبقه و دیگر نیز ۲۷ طبقه می باشد و ساختمان مرکزی آن از ارتفاع کمتری برخوردار بوده و گنبد مسطح شده ای را نیز دارد. در روزهای بسیار خاصی از سال این تالار را به شکل های مختلف تزیین می کنند که روز کریسمس نیز یکی از این روزهای بسیار مهم می باشد. اگر شما نیز قصد سفر به شهر تورنتو را دارید و می خواهید از زیباترین جاذبه های این شهر بازدید کنید حتما تالار شهر را در اولویت های انتخابی خود قرار دهید.

آدرس: تورنتو – خیابان کویین – شماره ۱۰۰

جاذبه های گردشگری تورنتوبازار سنت لارنس تورنتو

بازار سنت لارنس تورنتو یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد که از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای شهر تورنتو بوده و گردشگران بسیار زیادی این بازار را برای خرید سوغاتی های خود انتخاب می کنند. گردشگران می توانند در این بازار انواع بسیار مختلف از میوه ها، گل ها، سبزیجات و صنایع دستی را مشاهده کنند. همچنین در این بازار انواع رستوران های محلی و بین المللی وجود دارد که گردشگران بعد از خرید خود می توانند در این رستوران ها غذای مورد علاقه خود را میل کنند. یکی از مشهورترین غذاهایی که در این بازار آماده و سرو می شود ساندویچ بیکن پنیری می باشد که با پنیرهای بسیار تازه و خوشمزه تهیه و آماده می شود و بسیاری از گردشگران اشتیاق زیادی را برای خوردن این غذا از خود نشان می دهند. همچنین در نزدیکی این بازار سالنی به نام سالن سنت لارنس تاسیس شده است که این سالن در سال ۱۸۵۰ احداث شد که در سال ۱۹۶۷ نیز بازسازی گردید. در این سالن انواع کنسرت های شبانه اجرا می شود که گردشگران می تواند بعد از خرید خود در این کنسرت ها نیز شرکت داشته باشند. همچنین از این سالن در زمینه فیلمبرداری صحنه های مختلفی از سریال های تلویزیونی و فیلم ها نیز استفاده می شود.

های پارک تورنتو

از دیگر جاذبه های گردشگری تورنتو می توان به های پارک تورنتو اشاره کرد که از قدیمی ترین و بزرگترین پارک های شهر تورنتو و کشور کانادا می باشد و گردشگران با ورود به این پارک گذر زمان را احساس نمی کنند چرا که در این پارک مسیرهای پیاده روی بسیار چشم نواز و رستوران های متعدی وجود دارد و شما می توانید از تمام امکانات رفاهی مد نظر خود در این پارک بهره مند شده و لحظات بی نظیری را سپری کنید. گردشگران می تواند با حضور در این پارک از باغ وحشی موجود در آن نیز بازدید به عمل آورده و با گونه های مختلفی از جانوران آشنا شوید. بهترین زمان برای بازدید از این پارک زیبای تورنتو فصل بهار می باشد چرا که می توانید شکوفه های گیلاسی و انواع مختلف گیاهان شکفته در این پارک را مشاهده کرد و زیباترین عکس های یادگاری خود را در این پارک به ثبت برسانید. هم چنین آب و هوای این پارک در فصل بهار بسیار معتدل و دلنشین می باشد که این عوامل از مهمترین دلایلی می باشد که گردشگران گذر زمان را در این پارک احساس نمی کنند. در سال ۱۸۷۳ میلادی حدود ۱۶۵ هکتار اراضی که متعلق به هواردز بود، به شهرداری تورنتو واگذار شد تا مردم محلی این شهر بتوانند از این پارک بهره برداری های لازم را داشته باشند.

جاذبه های گردشگری تورنتوموزه آقاخان تورنتو

موزه آقاخان یکی از موزه های نو ساخت و جدید شهر تورنتو می باشد که در سال ۲۰۱۴ ساخت این موزه به پایان رسید و به عنوان یکی از موزه های مدرن و پیشرفته جهانی شناخته شد. این موزه از موزه های جواهرات کشور کانادا بوده و شما می توانید انواع جواهر آلات بی نظیر و خیره کننده را در این موزه مشاهده کنید. این موزه با اینکه یکی از جدیدترین جاذبه های گردشگری تورنتو می باشد ولی توانسته است نام خود را در لیست برترین جاذبه های گردشگری تورنتو به ثبت رساند. معماری و نمای خارجی خاص موزه آقاخان سبب شده است این نما یکی از جالب ترین و منحصر به فردترین ساختمان های شهر تورنتو به شمار آید؛ که می توان گفت با ورود با داخل این موزه، شاهد نمای داخلی بسیار ناب و خاصی خواهید شد. یک نکته که بایستی در بازدید از این موزه به آن توجه داشته باشید این است که از هر گونه عکسبرداری اجتناب کنید چرا که در صورت مشاهده توسط مسئولان به شدت برخوردار شدید خواهد شد.

جاذبه های گردشگری تورنتومعدن آجری همیشه سبز تورنتو

و در آخر از جاذبه های گردشگری تورنتو می توان به معدن آجری همیشه سبز اشاره کرد این مکان دارای حوضچه ها، مسیرهای پیاده رویی، شیرینی پزی، مغازه های نان فروشی و انواع فستیوال ها می باشد. این مکان زیبا و بی نظیر مقصد بسیاری از توریست ها و گردشگران داخلی و خارجی واقع می باشد چرا که با گشت و گذار در این منطقه می توان خود را در جنگل های اطراف و فضاهای انبار های متروکه بیابید. این معدن با داشتن سابقه ای بسیار طولانی یکی از معادن بسیار مهم در شهر تورنتو بوده و سالانه هزاران گردشگر از آن بازدید می کنند. دلیل نام گذاری این معدن، به معدن آجری همیشه سبز نیز به خاطر وجود پوشش گیاهی سبز رنگ می باشد که در تمامی قسمت ها و دیواره های این معدن مشاهده می شود و منظره ی بسیار جذاب و جالبی را به نمایش گذاشته است موزه آقاخان یکی از موزه های مدرن جهانی در کل جهان می باشد که از دکوراسیون شگفت انگیزی برخوردار است.

جاذبه های گردشگری تورنتو
اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید