ویزای تضمینی کانادا

24

دسامبر
2018

اطلاعات کامل در مورد ویزای تضمینی کانادا

ارسال شده توسط: aryafan/ 451 0

ویزای تضمینی کانادا را بایستی قبل از زمان سفرتان تهیه و آماده کنید تا در فرودگاه، مأموران اجازه ی پرواز به شما را بدهند. ویزای تضمینی کانادا دارای انواع مختلفی است که شما با توجه به نوع هدف سفرتان می توانید یکی از انواع آن را دریافت نمایید.

ویزای تضمینی کانادا

ویزای تضمینی کانادا یکی از پر تقاضاترین و پر طرفدارترین ویزاها می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. ویزای تضمینی کانادا را بایستی قبل از سفرتان تهیه و آماده کنید تا در هنگام سفر مشکلاتی برای شما به وجود نیاید. کشور کانادا به دلیل تصویب قوانین سفت و سخت در صدور ویزا برای اتباع خارجی و بیگانه مراحل سختی را برای اخذ ویزا برای متقاضیان پیش رو گذاشته است. به همین دلیل شما می توانید با مراجعه به هلدینگ نیلگام در شهر آنکارا پایتخت ترکیه، ویزای خود را به راحتی و از راه قانونی آن دریافت و اخذ نمایید. در ادامه ی مطالب در مورد انواع ویزای تضمینی کانادا و چگونگی اخذ ویزای تضمینی کانادا از کشور واسطه توضیحاتی ارائه کرده ایم. لطفاً با ما همراه باشید.

انواع ویزای تضمینی کانادا

ویزای کانادا دارای انواع بسیار متنوعی می باشد. هر یک از افرادی که به کشور کانادا سفر می کنند با توجه به نوع و هدف سفر خود بایستی یکی از انواع ویزای تضمینی کانادا را دریافت نمایند. از انواع ویزای کانادا می توان به ویزای توریستی، ویزای مهاجرتی، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری و ویزای خویشاوندی اشاره کرد. هر یک از این انواع ویزای کانادا دارای مدت اعتبار به خصوصی می باشند و بایستی قبل از به اتمام رسیدن اعتبار آن، کشور کانادا را ترک نمایید. کوتاه ترین زمان اقامت، مربوط به ویزای توریستی می باشد.

ویزای تضمینی کاناداشرایط اخذ ویزای تضمینی کانادا

از خدمات مجموعه هلدینگ نیلگام می توان به اخذ ویزای تضمینی کانادا اشاره کرد. اگر قصد سفر به کشور کانادا را دارید بایستی به دو زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط کامل داشته باشید چرا که وب سایت وزارت خارجی کانادا این دو زبان را مورد تأیید قرار داده و شما بایستی برای ثبت نام در خصوص اخذ ویزای تضمینی کانادا با یکی از این دو زبان آشنایی کامل داشته باشید. مجموعه هلدینک نیلگام برای افرادی که هیچ گونه اطلاعی در مورد اخذ ویزای کانادای خود ندارند می تواند کمک بسیاری باشد به طوری که شما می توانید برای اخذ ویزای تضمینی کانادای خود به این هلدینگ مراجعه کرده و استارت اخذ ویزای کانادای خود را بزنید. در گام اول بایستی یک سری فرم های درخواستی را پر نمایید. فرم ها به زبان فرانسوی و یا انگلیسی بوده و پاسخ هایتان نیز بایستی مطابق آن باشد. هم چنین باید از مدت اعتبار پاسپورت شما حداقل یک سال مانده باشد چرا که زمان زیادی لازم بوده تا ویزای مربوطه ی خود را دریافت نمایید بنابراین حداقل یک سال برای اعتبار پاسپورت معقولانه به نظر می رسد.

ویزای تضمینی کانادامشاوره تخصصی ویزای تضمینی کانادا

همان طور که در بخش های قبلی اشاره شد، اخذ و دریافت ویزای تضمینی کانادا کار دشواری می باشد و به شما پیشنهاد می شود تا قبل از درخواست ویزای کانادا و هم چنین در حین انجام مراحل آن با مشاوران با تجربه و کارشناسان در این زمنیه مشورت کنید. توجه داشته باشید با وجود اینکه اخذ ویزای توریستی یکی از سخت ترین ویزای دریافتی کاناداست، اما اخذ ویزای مهاجرتی کانادا بسیار سخت تر و پیچیده تر می باشد به طوری که در بسیاری از مواقع اخذ ویزای مهاجرتی اصلاً امکان پذیر نیست ولی می توان با ارائه ی مدارک معتبر و رعایت قوانین مربوطه احتمال اخذ ویزای تضمینی کانادا را افزایش داد. اولین گام برای موفق شدن در این مسیر تسلط کامل به زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد چرا که با توجه به سیستم جدید که از سال ۲۰۱۶ شروع شده باید به صورت آنلاین از طریق وب سایت وزارت خارجه کانادا اقدام به تقاضای ویزای تضمینی کانادا داشته باشید.

ویزای تضمینی کانادامدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تضمینی کانادا

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره شده بود برای اخذ ویزای تضمینی کانادا بایستی پاسپورت شما حداقل یک سال اعتبار زمانی داشته باشد. هم چنین برای پرداخت هزینه های مربوط به صدور ویزای تضمینی کانادا بایستی یک حساب خارجی معتبر داشته باشید. از آن جایی که سفارت خانه کشور کانادا در حال حاضر در ایران موجود نمی باشد و شما نیز نیازمند به ایجاد حساب هایی نظیر مستر کارت یا ویزا کارت می باشید، بنابراین می توانید به واسطه هلدینگ نیلگام اقدام نمایید و هزینه های مربوطه را از حساب های معتبر این شرکت پرداخت نمایید. ارائه عکس با کیفیت از دیگر موردهای مهم در طی کردن پروسه ی اخذ ویزای تضمینی کانادا می باشد. ابعاد عکس بایستی ۳٫۵*۴٫۵ و پس زمینه ای سفید داشته باشد.

ویزای تضمینی کاناداپیکاپ ویزای کانادا

به دلیل عدم آشنایی بسیاری از افراد از پیکاپ ویزای تضمینی کانادا، در بسیاری از مواقع چندین بار به کشور ترکیه سفر می کردند. به دلیل زیاد بودن تعداد درخواست ها برای اخذ ویزای تضمینی کانادا و هم چنین زمان بندی های بسیار نامناسب در ارائه و تکمیل نمودن مدارک مورد نیاز، متقاضیان با مشکلات بسیاری مواجه شده و هم چنین هزینه های زیادی را متحمل می شوند. از جمله مدارک لازم برای پیکاب ویزای تضمینی کانادا می توان به مواردی از قبیل دو قطعه عکس ۵*۷، پاسپورت امضاء شده و پرینت ایمیل سفارت اشاره کرد.

نکات مهم در اخذ ویزای تضمینی کانادا

قوانین مربوط به اخذ ویزای تضمینی کانادا در سال های اخیر توسط کشور کانادا بسیار سخت تر و مشکل تر شده است به همین دلیل متقاضیان ایرانی با مشکلات بسیاری مواجه شده اند. به طوری که شرایط اخذ ویزای کانادا برای افرادی که امروز ثبت نام کرده اند ممکن است با افرادی که چند هفته دیگر ثبت نام خواهند کرد، متفاوت باشد. مجموعه هلدینگ نیلگام توانسته است با کارشناسان بسیار حرفه ای خود خدمات معتبری را در زمینه ی اخذ ویزای کانادا انجام دهد و به تمام شرایط روز که کشور کانادا صادر می کند آگاهی دارد. متقاضیان حتی بعد از دریافت ویزای مربوطه خود نیز می توانند بر روی کمک کارشناسان هلدینگ نیلگام حساب کنند و تمام مشکلات و سؤالات خود را با این مجموعه در میان بگذارند. تمام مراحل اخذ ویزای شما در دفاتر آنکارا و تورنتو انجام می پذیرد و بین این دفاتر و افراد متقاضی هماهنگی ها و قراردادهایی صورت می گیرد.

ویزای تضمینی کاناداوقت سفارت کانادا

از مهم ترین مراحل اخذ رویداد تضمینی کانادا می توان به اخذ وقت سفارت اشاره کرد که از سخت ترین و زمان برترین مراحل اخذ روادید کانادا می باشد. شما برای گرفتن وقت سفارت کانادا بایستی به نزدیک ترین سفارت خانه ی کشور کانادا مراجعه کنید که برای این کار می توانید به کشور ترکیه سفر کرده و به ساختمان کنسولگری مستقرر در شهر آنکارا مراجعه کنید. شما می توانید هنگام مراجعه به سفارت کانادا تمام مدارک مورد نیاز را به مأموران مربوطه تحویل دهید. از آن جایی که افراد زیادی درخواست اخذ رویداد تضمینی کانادا را داده اند، بنابراین برای به موقع دریافت کردن ویزای کانادا بهتر است از مدت ها قبل فرم درخواست را پر کنید تا به موقع به برنامه ی سفرتان بپردازید در غیر این صورت بایستی زمان زیادی برای دریافت وقت سفارت تلف کنید.

ویزای تضمینی کانادا

اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید