23

اکتبر
2022

ماه عسل لاکچری در یونان

ارسال شده توسط: کهن سیر/ 127 0
سفر ماه عسل یکی از خاطره انگیزترین سفرهایی است که هر فردی می تواند در زندگی خود تجربه کند. این سفر بسیار جذاب و پرخاطره خواهد بود چون اولین سفر زوجین برای شروع زندگی محسوب می شود. اولین سفر با همسفر زندگی در تمام دنیا به اسم ماه عسل شناخته می شود و جایگاه ویژه ای در زندگی افراد دارد. این سفر یک تجربه شیرین و دل انگیز است که تا آخر عمر آن را فراموش نخواهید کرد. اینکه قصد سفر به چه مقصدی را داشته باشید به عوامل متعددی بستگی دارد. بودجه اقتصادی، آب و هوا، سلیقه شخصی و غیره همگی از عواملی هستند که می توانند در تعیین مقصد سفر نقش مهمی داشته باشند. برخی یک سفر کلاسیک و پیاده‌روی در مسیر ساحل را ترجیح می‌دهند، و برخی ول‌خرجی را دوست دارند. در این مقاله ما به معرفی یونان که یک مقصد ایده آل برای تازه ازدواج کرده ها و زوج ها، سانتورینی با معماری سفید و جذاب، روستاهای دیدنی عالی، غروب های آفتاب باشکوه، سواحل پرطرفدار و برنده جایزه فرهنگ شراب، در میان مردم محلی و بازدید کنندگان بسیار مورد علاقه است که آن را یک مکان فرار عاشقانه میدانند، می پردازیم.

ماه عسل در یونان

یونان در دریای اژه واقع است و بیش از ۳۰۰ جزیره دارد که در این پهنه آبی وسیع به خوبی گنجانده شده است اما تنها چند جزیره جدا از بقیه هستند. یونان مکان های وسوسه انگیز و منحصر به فردی برای زوج های تازه ازدواج کرده دارد که در زیر به معرفی آن ها می پردازیم. شهرهای توریستی یونان دارای آرامش خاصی است و شما غرق لذت خواهید شد. آرامش بی نظیری در برخی از شهرهای یونان برقرار است که به شما اجازه می دهد غرق در لذت و خوشی شوید. خیابان های این کشور با رستوران ها و کافه های سنتی و مدرن مختلفی پر شده است.

ماه عسل در سانتورینی – یونان

شهر نمادین سانتورینی در طول ده ها سال از صنعت فیلم باقی مانده است. به نظر نمی رسد کاریزمای این محیط بر کسانی که از سراسر جهان برای ماه عسل به آنجا می‌روند، پوشیده باشد. خانه های غاری رنگارنگ که سایه های سفید و آبی را منعکس می کنند، یک منظره زیبا را به تصویر می کشند و هر بیننده‌ایی، خانواده ها و زوج های تازه ازدواج کرده در یونان را شیفته و افسون خود می کند! در بلوار عشق اویا و فیرا قدم بزنید و در کنار دریای اژه شام ​​بخورید زیرا نسیم ملایم و خنک شده در مه از کنار شما رد می‌شود. از کافه ها تا کلیساهای زیبا، دیدن غروب  آفتاب محسور کننده، سانتورینی در لیست مکانهای ماه عسل شما در یونان از هر راه ممکنی نیاز زوج‌های زیبا و جوان را برآورده می‌کند. سایر جاذبه های دیدنی به هنگام ماه‌ عسل در یونان – سانتورینی: موزه پیش از تاریخ Thera، ساحل Perissa، ساحل قرمز، از بندر قدیمی سوار بر تراموای برقی به سمت فیرا، ساحل Kamari-  ساحل سنگریزه سیاه، الاغ سواری از ۵۸۸ پله و پایین آمدن از بندر قدیمی فیرا و شام غروب آفتاب در رستورانی در بندر Amoudi

ماه عسل در جزیره میکونوس یونان

میکونوس یکی از معروف ترین جزایر کیکلادز است که یک انتخاب فوق العاده برای ماه عسل است. میکونوس جزیره‌ای است که آرام ندارد و در تمام طول سال، چهره‌های برجسته دنیا به سواحل خیره کننده میکونوس سفر می‌کنند. این جزیره رویایی بهترین گزینه برای یک ماه عسل رمانتیک می‌باشد که حتی خوابش را هم ندیده‌اید. این جزیره در فاصله ۱۵۰ کیلومتری پایتخت یونان یعنی آتن واقع شده است. جزیره‌ای در میان آب های دریای اژه. ساختمان‌های سفید این جزیره نمادی است مختص میکونوس که زیبایی آن را دو چندان می‌کند. جزیره میکونوس، معروف به جزیره بادها، بخشی از مجموعه جزایر سیکلادس می‌باشد که این مجموعه، یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری اروپا محسوب می‌شود. میکونوس به دلیل زندگی شبانه و یا همان شب زنده داری هایش بسیار معروف است و طرفداران بسیار زیادی دارد. خیابان‌های کوچک و زیبا، گالری‌های هنری متعدد، کلاب‌های شبانه، تفریحات آبی، رستوران‌ها، کافه‌ها و هتل‌های بی‌نظیر این جزیره، سفری خاطره انگیز را برای هر گردشگری رقم خواهد زد.

پلاکا برای سفر ماه عسل

پلاکا منطقه ای در آتن است که می تواند یک خلوتگاه آرام باشد برای ماه عسل باشد. خانه های نئوکلاسیک، خیابان هایی به سبک دوران ویکتوریا و سواحل خلوت برای ماه عسل بسیار اغواگر و ایده‌آل برای هر فردی است که به ماه عسل می‌رود. پلاکا همچنین تعداد کمی غذای محلی و مغازه های سوغات فروشی با لوازم آرایشی و بهداشتی دارد، چیزی که بیشتر زوج های دوست داشتنی در انتظار برای ماه عسل خود نیاز دارند. پلاکا در نزدیکی شهر اصلی آتن واقع شده است و مکانی است که می توانید یک روز را در آنجا سپری کنید، تجدید روحیه کنید و مجذوب معماریهای باشکوه شهر از دوران قبل از قرون وسطی شوید.

ماه عسل در آتن

آتن پایتخت یونان، شهری است که قرن‌ها تاریخ را در دل خود نگاه داشته است. این شهر یکی از مشهورترین شهرهای دنیاست که به عنوان پایتخت فرهنگی دنیا شناخته می‌شود. اگر به تاریخ و بازدید از بناهای تاریخی خاص علاقه دارید و قصد دارید ماه عسل را در تاریخ سفر کنید، آتن می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. تنها با قدم زدن در این شهر می توانید قرن به قرن آثار تاریخی به جای مانده را ببینید. می توانید از تپه مشهور آکروپلیس بالا بروید تا پارتنون (Parthenon)، یکی از خیره نماینده ترین بناهای معماری باستانی در تمام عمرتان را ببینید. بعلاوه می توانید از آنجا همزمان مرکز شهرهای مدرن و باستانی را دیدن کنید. درست زیر آکروپلیس، پلاکا واقع شده است که قدیمی ترین بخش آتن است. نگاهی به اطراف بیاندازید تا بناهای یادبود مربوط به ۳۰۰۰ سال قبل را ببینید. سپس به مسافرخانه ای بروید و کمی موسیقی سنتی گوش کنید و نوشیدنی بنوشید. ویزای توریستی یونان یونان، یکی از کشورهای عضو منطقه شینگن است. منطقه شینگن به  ۲۶ کشور اروپایی گفته می‌شود که شهروندانشان برای ورود به سرزمین یک دیگر، ملزم به ارائه گذرنامه نیستند. از سوی دیگر شهروندان ۱۵۰ کشور جهان از جمله ایران، می‌بایست پیش از سفر به یونان، از طریق سفارت یونان در خاک کشور خود، اقدام به گرفتن ویزای توریستی شینگن کنند تا مجوز ورود به یونان و دیگر کشورهای این منطقه را داشته‌ باشند. شرایط اخذ ویزای یونان بسته به ملیت مسافر، هدف از اقامت و مدت اقامت متفاوت است.  متقاضی پس از انتخاب نوع ویزای خود اعم از توریستی، کاری، تحصیلی و … باید دسته خاصی از مدارک را برای اخذ گذرنامه به سفارت تحویل دهد. در حال حاضر قوانین یونان، هیچ گونه ممنوعیتی برای ورود ملیت‌های خارجی به خاک این کشور،‌ قائل نیست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق تیم مجرب کهن سیر نسبت به شرایط و نحوه اخذ ویزا تماس حاصل نمایید.  
اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید