16

مارس
2023

انواع تفریحات ایتالیا

ارسال شده توسط: کهن سیر/ 114 0
ایتالیا کشوری بسیار دوست داشتنی و جذاب است، اما همه زیبایی آن در شهر رم و جاذبه‌های تاریخی آن خلاصه نشده است. برای درک کامل و بهتر زیبایی ایتالیا، باید دید مهمترین تفریحات مردم ایتالیا چیست؟ بدون شک بازدید از جاذبه‌های تاریخی مهم ایتالیا برای گردشگران بسیار جذاب است. اما اگر دوست دارید تجربه جدیدی از تور ایتالیا را داشته باشید، می‌توانید فعالیت‌های مختلف و متنوعی را امتحان کنید. این فعالیت‌ها از جمله تفریحات ایتالیا است که بخش مهمی از تعطیلات ایتالیایی‌های خوشگذران را شامل می‌شود. پس می‌توانید آنها را در برنامه گشت خود قرار دهید و مطمئن باشید که حسابی لذت خواهید برد.

پالرمو و سیسیل

پالرمو که مرکز سیسیل به حساب می‌آید، بهترن مکان برای شروع سفر در این جزیره‌ی زیباست. در ماه‌های دسامبر و ژانویه شما می‌توانید انواع بازارهای کریسمسی را در این مکان پیدا کنید، در کافه‌ها گشت بزنید و از سواحل جذاب این منطقه لذت ببرید و همچنین از ابنیه تاریخی دوران قرون وسطی دیدن نمایید. این بخش از ایتالیا در زمستان نیز هوایی نسبتا گرم دارد و برای کسانی که اهل سرما و زمستان نیستند، بهترین انتخاب در ایام زمستان خواهد بود.

ساحل آمالفی

ساحل آمالفی در ایام زمستان اگر چه زمستانی و برفی نیست، اما برای شنا نیز مناسب نخواهد بود. اما به راحتی می‌توانید از فعالیت‌های کنار دریا لذت ببرید، انواع تفریحات را تجربه کنید و از دهکده‌های جذاب آن اطراف بازدید به عمل آورید. همچنین مسیرهای پیاده‌روی در کوهستان نیز برایتان مهیاست که آن را نیز حتما امتحان کنید. نکته آخر این است که بهترین زمان برای سفر به ساحل آمالفی، دوران جشن سال نو و کریسمس است که جشن‌های بزرگ و جذابی در این محل برگزار می‌شود.

استراحت در دریاچه کومو (Como)

تقریبا تمامی افراد معتقدند که دریاچه کوکو در شمال ایتالیا و منطقه لومباردی (Lombardy) زیباترین و دریاچه در سرتاسر ایتالیا و یکی از بهترین تفرجگاه‌های ایتالیا است. علاوه بر زیبایی بیش از حد این دریاچه با آب بسیار آبی و کوه‌های سرسبز اطرافش، وجود ویلاها و روستاهای مختلف در کنار آن نیز یکی دیگر از دلایلی است که باعث شده دریاچه کومو به یکی از جاذبه‌های گردشگری ایتالیا بدل شود. اگه به دنبال این هستید که چند روز در یک منطقه بکر و جذاب استراحت کنید، می‌توانید در یکی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های حاشیه رود کومو اقامت داشته باشید. پیاده روی در حاشیه این دریاچه یا قایق سواری در آن می‌تواند شما را برای چند روز از تمام فکرهای بد و ناراحت کننده رها سازد. تقریبا تمامی افراد معتقدند که دریاچه کوکو در شمال ایتالیا و منطقه لومباردی (Lombardy) زیباترین و دریاچه در سرتاسر ایتالیا و یکی از بهترین تفرجگاه‌های ایتالیا است.

پل پونته وکیو

از دیگر مراکز تفریحی ایتالیا می‌توان به پل پونته وکیو اشاره کرد. این پل از اصلی‌ترین جاذبه‌های فلورانس است. قدمت آن به قرن‌ها پیش بر می‌گردد. پل پونته وکیو هم یک موزه محسوب می‌شود و هم یک بازارچه. افراد محلی فلورانس، بر روی این پل اجناس خود را به فروش می‌رسانند. اما مهم‌ترین جاذبه‎ گردشگری این پل، پرتره‌های موجود بر روی آن است. دیوار‌های اطراف این پل، با پرتره‌های بسیار جذابی از نقاشان معروف پوشیده شده است. برخی از معروف‌ترین نقاشانی که اقدام به ثبت پرتره‌های خود بر روی دیواره‌های این پل کرده‌اند، شامل لئوناردو داوینچی، میکل آنژ، رافائل، رامبراند و.. می‌شوند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که در فلورانس حضور پیدا کردید حتماً از پل پونته وکیو نیز دیدن فرمایید.

پیتزا خوردن در ناپل

ناپل طیف گسترده‌ای از جاذبه‌های زیبا را در شهر خود دارد، اما یکی از دلایل مهم آمدن به ناپل، امتحان مشهورترین خوراکی آن در قالب پیتزایی لذیذ است. شما در سراسر این شهر پیتزافروشی‌ها و رستوران‌های متعددی را خواهید یافت و هرکجا را که برای رفتن انتخاب کنید، مطمئن خواهید بود که اینجا شهری است که به خاطر اختراع یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیا شهرت دارد.

رستوران گردی

رم، میلان، ونیز، فلورانس و …؛  هرکجای ایتالیا که قدم بگذارید رستوران‌های ایتالیایی با غذاهای لذیذشان را خواهید دید که چیدمان و بوی خوش غذای این رستوران‌ها شما را به سوی خود می‌کشانند. رستوران‌گردی در ایتالیا نه تنها برای مسافرانی که پا به این کشور زیبا می‌گذارند و چه برای مردم ایتالیا، یک تفریح بسیار جذاب و هر روزه محسوب می‌شود. پس در سفر به ایتالیا رستوران‌های ایتالیایی را فراموش نکنید.

پارک گاردالند ایتالیا

اگر از چند ایتالیایی بپرسید که بهترین شهربازی کشور ایتالیا کدام است؟ به احتمال زیاد پاسخ همه آن ها یکی خواهد بود و همه آن ها پارک گاردالند در استان گوریتزیا ایتالیا را به شما معرفی می کنند. این شهربازی که در سال ۲۰۰۵ میلادی افتتاح شده است، به عنوان یکی از ۱۰ شهربازی برتر جهان شناخته می شود و از نظر تعداد بازدیدکننده هم هشتمین شهربازی پربازدید اروپا محسوب می شود. این شهربازی در مجموع ۳۲ وسیله بازی دارد که ۷ تای آن ها ترن هوایی و ۳ تای آن ها سرسره آبی هستند.

میدان سن مارکو

میدان سن مارکو، میدان مرکزی ونیز است. اگر دوری در میدان بزنید، متوجه حضور تعداد زیادی از گردشگران خارجی در آنجا خواهید شد. در واقع بعید است کسی پا به ونیز بگذارد اما به میدان سن مارکو نرود. سال‌های سال، میدان سن مارکو، مهم‌ترین میدان ونیز بوده است. سه طرف میدان را ساختمان‌های قدیمی و جدید احاطه کرده و یک طرف دیگر آن باز است. در این میدان تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد که همیشه پر است از توریست‌ها و البته مردم ونیز. دیگر دلیل اهمیت میدان سن مارکو، این است که مهم‌ترین خیابان شهر، یعنی خیابان «مرسریا» به آن منتهی می‌شود. این میدان به رفت و آمد تعداد زیاد کبوترها معروف است. اگر گذارتان به این میدان افتاد به این کبوترها غذا ندهید؛ مدتی است که غذا دادن به آنها غیرقانونی شده است.

حرف آخر

در این مطلب برخی از جذابیت های ایتالیا را برای شما عزیزان معرفی کردیم. در صورتی که در خصوص اخذ ویزا ایتالیا در مجموعه سفرهای کهن سیر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می توانید با ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما همه روزه در ساعات کاری پاسخگو سوالات شما عزیزان می باشند. فراموش نکنید که ایتالیا، یکی از کشور هایی است که حتما باید یک بار از آن دیدن کنید. ایتالیا با آب و هوای مدیترانه ای و گرمی که دارد می تواند در تمام زمان های سال پذیرای شما باشد.
اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید