رستوران های گیاهی

09

مارس
2019

بهترین رستوران های گیاهی ایران

ارسال شده توسط: aryafan/ 1315 0

محققان و پزشکان زیادی بر فواید گیاهخواری و تاثیر آن بر بهبود وضعیت سلامت انسان تاکید داشته اند. امروزه رستوران های گیاهی و فروشگاه های زیادی محصولات غذای ارگانیک و گیاهی را به فروش می رسانند. دلیل این امر این است که در سال های اخیر افراد زیادی در ایران به گیاهخواری روی آورده اند و به نوعی در رژیم غذایی خود گیاهخواری را انتخاب کرده اند. با این حال عده ای نیز بر این باورند که عدم مصرف گوشت و مرغ می تواند برای سلامتی انسان خطرناک باشد. یافتن رستوران های ارائه دهنده غذاهای گیاهی در شهرها، یکی از مهمترین دغدغه های افراد گیاهخوار می باشد. حال قصد داریم برخی از بهترین رستوران های گیاهی ایران که اغلب در شهر تهران تاسیس شده اند را معرفی کنیم.

 

رستوران گیاهی آناندا

رستوران آناندا، یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های گیاهی ایران در شهر تهران می باشد. این رستوران حدود یک دهه مشغول به فعالیت می باشد و هدف اصلیش را تغییر دیدگاه مردم نسبت به غذاهای گیاهی بیان کرده است. در این رستوران، مشتریان برای انتخاب غذا با تنوع غذاهای گیاهی مواجه هستند. این تنوع غذایی و محیطی با فضای سبز باعث شده تا مردم زیادی به این رستوران مراجعه کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای این رستوران به سایت آناندا سری بزنید و برای رفتن به این رستوران بهتر تصمیم بگیرید.

رستوران های گیاهی

رستوران گیاهی زمین در تهران

در این رستوران گیاهی، انواع غذاهای گیاهی متشکل از سبزیجات، سالادها و کباب های اصیل ایرانی بدون گوشت با همان طعم اصلی سرو می شوند. شما در کنار استفاده از غذاهای گیاهی این رستوران، می توانید از فروشگاه محصولات گیاهی، انواع مواد غذایی گیاهی را برای مصارف خانگی خریداری نمایید.

 

رستوران گیاهی خانه هنرمندان

رستوران خانه هنرمندان علاوه بر ارائه انواع غذاهای گیاهی، فضای مناسبی را برای تهرانی های فعال در زمینه فرهنگی و هنری فراهم کرده است. در این رستوران گیاهی، فروشگاهی نیز برای خرید مواد غذایی گیاهی برای افراد تاسیس شده تا با استفاده از آن ها بتوانند در خانه برای خود غذاهای گیاهی درست کنند.

رستوران های گیاهی

رستوران گیاهی نوای غذای پاک در شهر تهران

از دیگر رستوران های گیاهی ایران که در زمینه غذاهای گیاهی فعالیت می کند، رستوران گیاهی نوای غذای پاک می باشد. در این رستوران نیز منوی تعریف شده دارای تنوع غذایی بسیاری است که گزینه ی مناسبی برای افراد گیاهخوار می باشد. یکی از امکانات این رستوران گیاهی، ارائه ی خدمات سفارش آنلاین می باشد که با مراجعه به سایت این رستوران می توانید، غذای گیاهی مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.

رستوران های گیاهی

رستوران هتل پارتیکان

رستوران هتل سنتی پارتیکان اصفهان با ارائه انواع غذاهای گیاهی متنوع و خورش های بدون گوشت، پذیرای افرادی است که استفاده از گیاهان را در رژیم غذایی خود قرار داده اند.

رستوران هرمس اصفهان

این رستوران در محله جلفای اصفهان واقع شده است. در این رستوران برای تمامی افراد با سلایق غذایی متنوع غذا سرو خواهد شد. اگر چنانچه افرادی از خانواده یا همراهان شما علاقه ای به غذاهای گیاهی ندارند نیز می توانند در کنار شما از غذاهای خوشمزه ایتالیایی این رستوران لذت ببرند.

رستوران های گیاهی

رستوران گیاهی خانه در شهر مشهد

یکی از بهترین رستوران های گیاهی در ایران، رستوران خانه در مشهد می باشد. رستوران گیاهی خانه ارائه دهنده ی انواع غذاهای گیاهی سالم و دوستدار محیط زیست به علاقه مندان به غذاهای گیاهی می باشد.

رستوران و فروشگاه گیاهی و خام‌ گیاهی کینوا در بندر عباس

این رستوران گیاهی در جنوب ایران، شهر بندرعباس واقع شده است و علاوه بر غذاهای گیاهی، انواع مواد خام گیاهی را نیز به مشتریان عرضه می کند. شما با مراجعه به این رستوران می توانید از انواع غذاهای گیاهی آن لذت ببرید و همچنین اگر تمایل به درست کردن غذاهای گیاهی در منزل دارید، مواد خام گیاهی را از فروشگاه این رستوران تهیه کنید.

رستوران های گیاهیرستوران گرین لند در کرج

رستوران گرین لند در شهر کرج واقع شده است که مجموعه ای از انواع غذاهای سالم گیاهی را به افراد گیاهخوار عرضه می نماید.

 

رستوران هفت خوان شیراز

اگر به شیراز سفر کردید حتما وعده غذایی را در رستوران هفت خوان شیرا سرو کنید. این رستوران دارای فضاهای مختلف و زیبا می باشد که در آن می توانید از خوردن انواع غذاها اعم از غذاهای گیاهی لذت ببرید.

رستوران های گیاهی

اینها تعدادی اندک از رستوران های گیاهی ایران بودند که اگر شما گیاهخوار هستید و در پیدا کردن رستوران مدنظر خود دچار مشکل شدید، می توانید از این رستوران های گیاهی و دیگر رستوران های شهرهای مختلف استفاده نمایید. 
اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید