11

آوریل
2019

معرفی غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا

ارسال شده توسط: aryafan/ 653 0

غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا از مهمترین عواملی می باشد که توجه گردشگران را از کشورهای مختلف به سوی خود جذب می کند. از مهمترین این غذاهای معروف ایتالیایی می توان به تیرامیسو، اورکتیتی با کلم بروکلی اشاره کرد. شما می توانید بهترین نوع این غذاها را در رستوران بسیار معروف کشور ایتالیا میل نمایید.

معرفی غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا

کشور ایتالیا به داشتن جاذبه های گردشگری معروف، رقص های بسیار زیبا و منحصر به فرد، غذاهای لذیذ و بی نظیر و غیره معروف می باشد. این کشور با داشتن فرهنگ بسیار غنی خود یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در قاره اروپا بوده و سالانه میلیون ها نفر گردشگر از این کشور بازدید می کنند. از مهمترین عواملی که در صنعت گردشگری و برای جذب گردشگران حائز اهمیت بوده، غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا می باشد. غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا در نوع خود بسیار لذیذ و بی نظیر هستند و درصد بالایی از گردشگرانی که غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا را میل کرده اند رضایت بیشتری را از این غذاها به دست آورده اند چرا که تمام غذاهای ایتالیایی با استفاده از مواد اولیه تازه و سالم تهیه و طبخ می شود و این امر سهم زیادی را در داشتن طعم فوق العاده دارد. اگر شما نیز قصد سفر به این کشور را دارید به هیچ وجه نگرانی تغذیه خود نباشید چرا که به راحتی می توانید در این کشور، غذاهای مورد پسند و ذائقه خود را پیدا کرده و صرف نمایید.

غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا

تیرامیسو

تیرامیسو از غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا بوده که از غذاهای شیرین ایتالیایی می باشد و در بسیاری از نقاط این کشور به طبخ آن می پردازند. تیرامیسو امروزه به یکی از غذاهای بین المللی نیز تبدیل شده است به طوری که شما می توانید این غذای بی نظیر و لذیذ را در بسیاری از رستوران های جهان صرف کنید؛ اما هیچ کدام از تیرامیسو های کشورهای مختلف به لذیذی و خوشمزگی تیرامیسو کشور ایتالیا نمی باشد. سرآشپزان حرفه ای و با تجربه ایتالیایی راز خوشمزگی این غذای فوق العاده را برملا نکرده و به همین جهت تیرامیسو های ایتالیایی از لذیذ ترین تیرامیسو های جهان می باشد که به نظر می رسد تمام گردشگران و مسافرانی که به این کشور مسافرت می کنند بایستی از این غذای بی نظیر و خوشمزه میل کنند. این غذای برای اولین بار در سال ۱۹۶۰ در منطق ونتو ایتالیا توسط یکی از معروف ترین آشپزهای این کشور تهیه شد و توانست با ذائقه ی مردم این کشور همگونی داشته و در مدت زمان بسیار کوتاهی مورد توجه واقع شود. توجه داشته باشید که تیرامیسو دارای انواع مختلفی می باشد و برخی از انواع ان بدون تخم مرغ می باشد.

غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا

اورکتیتی با کلم بروکلی

از دیگر غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا که از قدیمی ترین غذاهای این کشور نیز به شمار می آید، می توان به اورکتیتی با کلم بروکلی اشاره کرد. این غذای معروف ایتالیایی در منطقه ی پولیا ایتالیا به شمار رفته و از خوشمزه ترین غذاهای این کشور می باشد. نکته مهمی که در تهیه و سرو این غذا وجود دارد این است که از مواد اولیه بسیار سالم و تازه استفاده می شود و این مواد سالم و تازه در طعم این غذای بی نظیر ایتالیایی نیز نقش بسیار زیادی را سهیم می باشد. بهترین زمان برای صرف این غذای لذیذ ایتالیایی در فصل های پاییز و زمستان می باشد چرا که بروکلی در اوایل فصل پاییز در این کشور برداشت می شود و شما می توانید با تازه ترین بروکلی، خوشمزه ترین اورکتیتی را میل کنید. در ضمن این غذا یکی از بهترین گزینه های برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند، بوده و از غذاهای رژیمی این کشور نیز محسوب می شود.

غذاهای سنتی و محبوب ایتالیاپارمیگینا ملانزین

یکی دیگر از غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا، پارمیگینا ملانزین می باشد که از لذیذترین و بهترین غذاهای این کشور بوده و صرف آن را به تمام افرادی که به این کشور سفر میکنند؛ پیشنهاد می کنیم. این از بسیار مناسب برای افرادی که گیاهخوار هستند می باشد چرا از موادی مانند گوجه و بادمجان و پنیر اشاره کرد. اگر به بادمجان آلرژی دارید و یا دوست ندارید می توانید از مدل دیگر این غذا که با کدو سبز تهیه می شود میل کنید. غذای معروف و محلی پارمیگینا ملانزین بیشتر در جنوب این کشور تهیه و سرو می شود ولی با توجه به محبوب بودن و خوشمزه بودن آن امروزه می توان در بیشتر رستوران های کشور ایتالیا شاهد پخت و سرو آن بود. اگر شما نیز می خواهید یکی از لذیذ ترین و بی نظیرترین غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا را میل کنید حتما میگینا ملانزین را امتحان بفرمایید.

غذاهای سنتی و محبوب ایتالیا
اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید