معروف ترین سالادها

11

مارس
2019

معروف‌ترین سالادهای کشورهای مختلف دنیا را بشناسید!

ارسال شده توسط: aryafan/ 2004 0

اکثر مردم سالاد را به عنوان یک ترکیب غذایی می­‌شناسند که در جایگاه پیش­‌ غذا، در کنار غذا و یا به عنوان جایگزینی برای وعده‌های غذایی اصلی، به منظور کمک به رژیم افراد مصرف می‌شود. اما اگر به معروف ترین سالادها نگاهی داشته باشید، خواهید دید که با افزودن مواد غذایی و ترکیبات مختلفی همچون گوشت، ماکارونی، حبوبات و…، سالادهای متنوعی در سرتاسر جهان تولید می‌شود که می‌ توان از آن­ها به عنوان غذای اصلی نیز استفاده نمود. اگر می‌خواهید آنها را بشناسید، با ما همراه باشید.

معروف‌ترین سالادهای دنیا

همانطور که گفتیم، سالاد یکی از محبوب‌ ­ترین و متنوع‌ ­ترین ترکیبات غذایی در سراسر جهان است. اگر به رستوران­‌های بزرگ سری بزنید، خواهید دید در منوی آنها سالادهای بسیاری وجود دارد که حتی از غذاهای اصلی گران‌­تر و متنوع‌­تر هستند. سالاد­های لذیذ و مشهوری در کشورهای مختلف وجود دارند که طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نموده‌اند. ترکیبات سالادهای مختلف جهان، از سبزیجاتی مثل کاهو، گوجه، کلم و … فراتر رفته است و به عنوان غذای اصلی نیز سرو می‌ شود. دستورات غذایی بسیار زیادی برای سالاد وجود دارد که برخی از آنها معروف‌تر بوده­ و در سطح بین‌الملل استفاده می‌شوند. با چاشنی کردن کمی خلاقیت و حوصله، می‌ ­توانید یک سالاد لذیذ، رنگارنگ و محبوب را برای خانواده و دوستان خود مهیا کنید. در ادامه قصد داریم تا شما را با معروف‌ترین سالادهای کشورها مختلف آشنا کنیم.

سالاد نیسواز- Nicoise salad

سالاد نیسواز که به آن نیکویز هم گفته می ­‌شود، از معروف‌ترین سالادهای کشور فرانسه است که در ورژن اصلی خود از سیب زمینی، لوبیا سبز، کره نرم شده، کنسرو ماهی، تخم مرغ آب‌پز، کاهو، گوجه فرنگی، زیتون مخصوص شهر نیس(شهری که تاریخچه سالاد نیسواز به آن برمی‌ ­گردد) و یک سس مخصوص(سس وینگرت) تشکیل شده است.

معروف ترین سالادهاسالاد روسی- Russian salad

اشتباه نکنید! این یک سالادِ روسی نیست! این سالاد، یکی از معروف‌ترین سالادهای کشور اسپانیا است که به عنوان غذای اصلی نیز سرو می­‌شود. سالاد روسی از مواد اولیه‌­ای مانند سیب زمینی، تن ماهی، تخم مرغ، سس مایونز و انواع سبزیجات به همراه مقدار زیادی پنیر و تکه­‌های کوچکی از نان باگت تهیه می‌­شود. البته در ورژن‌­های مختلف، ترکیبات دیگری نیز برای آن یافت می­‌شود.

معروف ترین سالادهاسالاد وورستلات- Wurstsalat salad

این سالاد، یک سالاد متعلق به کشور آلمان است که اصلی‌ ترین ماده غذایی استفاده شده در آن سوسیس است. البته برای تهیه کردن آن از مواد دیگری مانند روغن، پیاز و سرکه سفید نیز استفاده می ­‌شود. برخی از افراد نیز مقداری خیارشور به ترکیبات آن اضافه می ­‌کنند.

معروف ترین سالادهاسالاد توسکن پنزلا- Tuscan Panzanella salad

این سالاد، یکی از معروف‌ترین سالادهای ایتالیایی است که اصلی ترین ماده غذایی مورد استفاده در آن را تکه‌­های نان تست تشکیل می ­‌دهند. مواد غذایی دیگری همچون روغن زیتون، سرکه بالزامیک، گوجه فرنگی، خیار، زیتون، پیاز، سیر و فلفل دلمه‌­ای نیز در تهیه آن استفاده می‌ ­شوند. سالاد توسکن پنزلا مربوط به منطقه توسکان ایتالیا است و به همین دلیل این نام را برای آن انتخاب کرده‌­اند.

معروف ترین سالادهاسالاد تبوله- Tabbouleh salad

سالاد تبوله یکی از معروف‌ترین سالادهای کشور لبنان است. این سالاد، همانند سالادهای دیگر دارای دستورالعمل‌ها و ترکیبات متنوعی است. اما در رایج‌ ترین دستور آن، از موادی همچون بلغور گندم، جعفری، نعناع، پیاز، گوجه فرنگی، خیار، لیمو، پیازچه و روغن زیتون استفاده می‌ شود.

معروف ترین سالادهاسالاد لوبیا سیاه و ذرت- Black bean and corn salad

سالاد لوبیا سیاه و ذرت یکی از سالادهای لذیذ و رنگارنگ متعلق به کشور مکزیک است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌­ است. در دستور تهیه این سالاد، موادی همچون لوبیای سیاه، ذرت، پیازچه، گوجه فرنگی، روغن زیتون و گشنیز مشاهده می­‌شود.

معروف ترین سالادهاسالاد گادو گادو- Gadu Gadu salad

این سالاد یکی از معروف‌ترین سالادهای اندونزیایی است که از موادی مانند گل‌کلم، سیب‌زمینی، هویج، لوبیا، سیر، خیار، گشنیز و تخم مرغ آب­‌پز تشکیل شده و ترکیبی رنگارنگ و لذیذ را ایجاد می­‌کنند. برای مصرف این سالاد از سس نارگیل و بادام زمینی استفاده می­‌کنند که طعمی خارق العاده و جذاب را به ارمغان می ­‌آورد.

معروف ترین سالادهاسالادهای کشورهای مختلف دارای تنوع و فراوانی بسیار بالایی هستند که همه آنها در این مقاله نمی‌ گنجیدند. ما سعی کردیم تعدادی از معروف‌ترین آنها را به شما معرفی نماییم.

اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید