رستوران های حلال

12

مارس
2019

چگونه رستوران های حلال را پیدا کنیم؟

ارسال شده توسط: aryafan/ 1117 0

گردشگری یکی از با صرفه ترین و سودآورترین جنبه ها اقتصادی در هر کشوری به حساب می آید. مسلمانان درصد قابل توجهی از صنعت گردشگری را تشکیل می دهند. گاهی اوقات یافتن رستوران های حلال و غذای حلال در کشورهای مختلف برای گردشگرانی که این مساله برایشان مهم است سخت می باشد. در این مقاله راههای یافتن رستورانهای حلال در شهرها و کشورهای مختلف را بیان می کنیم.

یافتن رستوران های حلال

هر کشوری با توجه به شرایط طبیعی و یا حتی غیر طبیعی خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این میان تعداد قابل توجهی از این گردشگران را مسلمانان تشکیل می دهند. مسلمانان با توجه به محدودیتهای دینی و اصول اعتقادی خود برای سفر به کشورهای دیگر و یافتن مکان مناسب تفریحی و رستوران با مشکل مواجه هستند. یافتن رستوران های حلال با طبخ حلال از دغدغه های گردشگران می باشد همینطور رستوران هایی که از گوشت با ذبح اسلامی در غذا استفاده کنند و یا از مشروبات الکلی در طبخ غذا استفاده نکنند. هتل هایی که استخر و مکان های تفریحی جداگانه داشته باشند و در رستوران هایشان مشروبات الکلی سرو نکنند و غذای حلال سرو کنند. بهتر است گردشگران مسلمان قبل از سفر به شهر و کشور مورد نظر حتما تحقیقات کافی در این زمینه را انجام دهند تا در سفر با مشکل روبرو نشوند.

در بسیاری از رستوران ها در منوی غذا به حلال بودن مواد غذایی به خصوص گوشت حلال اشاره ای نشده است و گردشگران مسلمان دچار سردرگمی می شوند. بعضی از توریست های مسلمان برای آنکه در مسافرت برای تهیه غذا به مشکل برنخورند با خود غذاهای آماده و کنسروی دارند که همین موضوع در بعضی از کشورها ممنوع می باشد و در هنگام ورود به کشور مقصد در گیت های بازرسی غذاهای آماده از توریست ها گرفته می شود و حتی ممکن است برای گردشگران مسلمان مشکلاتی ایجاد کند از قبیل معطلی چند ساعته و یا حتی جریمه نقدی که باید پرداخت کنند. در اینجا به چندین راه برای پیدا کردن غذای حلال اشاره می کنیم تا مسلمانان نیز به راحتی بتوانند مسافرت آرام و دلنشینی داشته باشند.

سایت های معتبر

در دنیای امروزی و با توجه به زیاد بودن اطلاعات در زمینه های مختلف به منابع قابل اطمینان برای پیدا کردن جواب هایمان احتیاج داریم. جهت پیدا کردن رستوران های حلال برخی افراد و شرکت ها با جمع آوری اطلاعات دقیق می توانند به دیگران و مخصوصا گردشگران و توریست ها کمک بسیاری کنند. سایت های معروفی وجود دارد که در زمینه پیدا کردن رستوران های حلال می توانند به گردشگران مسلمان کمک به سزایی کنند، فقط کافی است در گوگل مقداری سرچ کنید تا بتوانید رستوران های حلال را پیدا کنید.

رستوران های حلالتوییتر

خیلی از رستوران گردها با توییت کردن اطلاعات خود در مورد رستوران های مختلف در کشورهای گوناگون اطلاعات مفیدی به توریستها و گردشگران می دهند، که با مطالعه توییت های رستوران گرد ها می توانند قبل از سفر یا حتی در حین سفرشان در مورد انتخاب رستوران و غذای مورد نیازشان به آنها کمک کند. در بین این توییتر نویس ها مسلمانانی نیز وجود دارد که با رفتن و پیدا کردن رستوران های حلال و توییت کردن این اماکن و نوشتن نظرات مثبت و منفی خود پیدا کردن و انتخاب را برای توریستهای مسلمان بسیار آسان می کنند.

رستوران های حلالافراد بومی

بهترین و راحت ترین روش برای پیدا کردن رستوران هایی با غذای خوب و هزینه مناسب افراد بومی آن شهر و کشور می باشند. رانندگان تاکسی، خدمه هتل ها و افرادی که در آژانس های گردشگری کار می کنند می توانند بسیار در این زمینه به گردشگران کمک کنند. با پیدا کردن محله های مسلمان و پرس و جو از افراد محلی آن منطقه گردشگران به راحتی می توانند رستوران های حلال خود را پیدا کرده ونوش جان کنند.  برای پیدا کردن مواد غذایی حلال در فروشگاه های بزرگ هر شهر محصولات حلال با آرم حلال مشخص شده اند ،که به راحتی از بقیه محصولات قابل تشخیص هستند.

همانطور که گفته شد تعداد قابل توجهی از گردشگران و توریستها را مسلمانان تشکیل می دهند. مسلمانان برای تهیه غذای خود باید دنبال رستوران های حلال باشند، که ما در اینجا چندین راه و روش پیدا کردن غذای حلال را ذکر کردیم مانند سایت های معتبر که رستوران های معروف با غذای مناسب برای مسلمانان و غیر مسلمان را معرفی می کنند. توئیت های رستوران گردهای مسلمان که غذای حلال و قیمت مناسب را توئیت می کنند و در آخر یکی از بهترین راه های یافتن غذای حلال افراد بومی آن شهر و کشور می باشند.

رستوران های حلال

اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید