19

نوامبر
2018

کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند

ارسال شده توسط: aryafan/ 890 0

 تمامی کشورها برای ورود درخواست صدور ویزا  نمی کنند. صدور ویزا الکترونیکی و صدور ویزا  فرودگاهی از جمله ویزاهایی است که به آسانی قابل صدور می باشند.

 الزام ویزا

ویزا مدرکی است که اجازه ورود شما به کشور مقصد را تایید می کن . برای صدور ویزا  شما باید به سفارت آن کشور در کشور خود مراجعه کنید و اقدامات لازم را برای صدور ویزا  انجام دهید. مسئولان سفارتخانه تمامی مدارک مورد نظر را برای صدور این مدرک  مشخص می کنند. شما بعد از تکمیل مدارک آن را به سفارتخانه تحویل می دهید و بعد از مصاحبه کوتاه و در صورت تایید مدارک ارائه شده صدور ویزا برای شما انجام می شود.

البته برای ورود به تمامی کشورها نیازی به اخذ این مدرک وجود ندارد. از جمله کشورهایی که شما تنها با تهیه گذرنامه می توانید به آنها سفر کنید می توان ترکیه، ارمنستان، مالزی، هائیتی، ونزوئلا، نیکاراگوئه، ایالات فدرال میکرونزی، گرجستان و اکوادور را نام برد. البته این کشورها برای هموطنان ایرانی صدور ویزا درخواست نمی کنند. برای سایر کشورها  هنگام سفر ارائه گذرنامه به همراه این مدرک امری ضروری است. طی این ویزا هدف سفر شما برای کشور مورد نظر مشخص می شود و مدت اقامت شما نیز بررسی می گردد. با توجه به هدف سفر شما نیز مدارک مختلفی برای تهیه این مدرک لازم است که توسط سفارتخانه مشخص می شود.

صدور ویزاانواع ویزا

در بین کشورهایی که برای سفر به آنها شما بایستی ویزا تهیه کنید برخی برای سهولت اقدامات لازم برای صدور این مدرک پیش بینی های اساسی انجام داده اند که از جمله آنها می توان به ارائه و صدور این مدرک به صورت آنلاین اشاره کرد. در این روش شما تمامی مراحل دریافت این مدرک را به صورت آنلاین دنبال می کنید. کشورهایی که در این لیست قرار دارند از جمله قطر، کنیا، زامبیا، گابن، باربودا، سائومه، سنت کیتس و نویس، رواندا و لسوتو می باشد.

 در بین انواع ویزا ویزای فرودگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در صدور این مدرک نیازی به صرف وقت و آماده سازی مدارک وجود ندارد فقط با واریز مبلغ درخواستی در لحظه ورود ویزای شما صادر می شود که کشورهای  سیشل، ساموآ، قمر، کیپ ورد، بیسائو، کامبوج، توگو، پالائو، مجمع الجزایر، تیمور شرقی، تانزانیا، تاجیکستان، سوریه، لبنان، بولیوی، ماداگاسکار و کامبوج را دربر دارد.

اشتراک در

ارسال دیدگاه

لطفا یک نظر بنویسید.
لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
لطفا یک ایمیل درست وارد کنید